Karma is a bitch. I'll Fuck her for breakfast.

Thursday, December 11, 2008

kuradi jõulud küll, vastik trall on selle ümber koguaeg - ega minagi saa halvem olla.

ma pole kunagi halb laps olnud(enda arvates) ja eks jõuluvana tuleb tänavu kah külla, tegin soovid varakult valmis:)

Jõulusoov

 

Jõulumees nii suur ja tore

minust sulle vastast pole.

Äkki tood mul AK4-ja?

siis ma saaksin palju nalja.

 

Aasta läbi olen nurgas

istunud, kui teistel vaja.

Kas on minu viga, et urgas

on mu hing, ja aina halan?

 

Loodan, et mind kaasa võtad.

Kui sind näen, su juurde tõttan,

virutan sul käega kõhtu,

peksan päkapikke, põtru.

 

Lisaks tahaks kaht granaati,

kahurit, torpeedopaati.

Kurjalt kõiki tulistaksin,

fantaasiavetes sulistaksin.

 

Tegelikult ei ma ole

krutskeid eales täis,

lihtsalt hääled peas, mis kole.

Loodan, et mul külas käid!

No comments: