Karma is a bitch. I'll Fuck her for breakfast.

Tuesday, May 13, 2008

Deja vu

nägin täna iseend minevikupeeglist-kuldaväärt kogemus!

Deja vu

Mõte,et välja minna
Sai liigagi kergelt teoks.
Tuli mõte, et õue-sinna,
Kus värskus olema peaks.

Astusin tänavale, ei ühtki mõtet.
Kõndisin ja eemal sääl-
Nägin inimest väikest, ta lisas tõtet.
Ta nagu mängis väljade pääl.

Lähenesin ning üritasin mööduda,
Kui väikemees vaid kergelt viipas.
Nõnda kelmikas see viibe, et mällu sööbida.
Nii mõnigi mälestus minust mööda liipas.

Temas tundsin ära enda.
Nii paljuski halvas kui heas.
Kui olin isegi veel nõnda
Väike ja ei raskusi peas.

Või kui pole enam maailmas selles.
Siis sama kerge on elada.
Kui on alkoholi peas hellas,
Siis kõik hea suudan välja valada.

Temas kõik minu peegeldus näis,
Nõnda süütu ja kerge hing.
Kui ta siis vaid edasi käis
Ja mul peas oli kerge ving-

-ving sellest, et jälle olin enda jaoks kadunud
Olen omal teel, ehk valel, aga olen seda adunud.

No comments: