Karma is a bitch. I'll Fuck her for breakfast.

Wednesday, January 28, 2009

28.01.2009 - pole ju eriline kuupäev?

tänane päev pani eriti hirmsasti mõtlema, aju jõudis keemispunkti. huvitavate kogemuste võrra sain jälle rikkamaks, ning hakkasin uuesti üritama oma elu mõtet leida, päris üles ei ole ikka leidnud. aga hetkeseisust siis niipalju...

Eluralli

 

Nüüd pikalt olen veeretanud

mänguautot mõtterallil,

ta vahest vajab tankimist

ja vahest vajab kalli.

alles hiljuti ma ostsin

uue raja tal

poest, mis hingesopis

sügaval.

Vahest kiirendab ta minu lõbuks,

vahest pidur võtab maad,

ma küsin talt, kas minu tunnetest

ta üldse aru saab.

Loodan vaid, et saaksin sujuvalt ma

sõita kuhu tahes,

poleks eales uskund, et alati

kahtlen tees kahes.

"kumb valida?"- ma küsin talt,

"kas asfalt või pori, kruus?"

ei vasta mul mu eluta sõber,

ainult sõites olen tuus.

Aga kui hetkeks peataks auto,

läbi klaasi uuriks välja.

Kas saaksin enda rajal ma

enam niivõrd palju nalja?

ei, ei saaks, sest

seisma jäädes võin.

Võin äkki tunda, kuidas

keegi valusalt mind lõi.

võin vajuda, võin vajuda

võin halli massi hajuda..

No comments: