Karma is a bitch. I'll Fuck her for breakfast.

Saturday, January 24, 2009

kõigile..

vihkan,
vihkan enamat kui arvata võiks
kuuldavale peaks tulema tõik,
et vihateski elada pole võimatu
kui seejuures armastada vihatut.

vihkan, 
vihkan enda lapsepõlve
iseenda vasturääkivusi
vihkan enda noorust
oma vastikuid saladusi
vihkan enda mõistust,
ja lodevat, jälki elu
vihkan enda armastust
oma lõpmatut keskustelu.
vihkan ennast läbini
ja üle sest ei saa.
vihates end häbini
ma viin, vajun läbi maa.

ma vihkan iseend
oma värdjalikke vigu.
vihkan et ma välja näen
kui väärarenenud libu.
kahju, ei ma vihka ainult end.
nii südametu ma ei ole,
sest et vihkan kõike,(ja ka sind)
vihkan kõike, mida pole.
(miskit ehk, mis ka on)

ma vihkan iseend,
vihkan enamat kui arvata võiks.
aga vihates elada pole võimatu,
kui jääda armastama vihatut.

2 comments:

Muhk said...

Kena. Tahaks öelda, et no äe vihka nii palju, aga jah, kui sa vihatut armastad, siis pole hullu...

Imelik on see, et ilma vihata inimene on vihatu ja see, keda vihatakse, on inimene, keda vihatakse e vihatu, ja nüüd selles valguses seda üllitist lugedes on asi kuidagi hoopis teine.

Ja no miks anonüümselt ei saa kommenteerida? :@

Robert said...

kahemõtteline ta ongi.