Karma is a bitch. I'll Fuck her for breakfast.

Tuesday, November 17, 2009

oh sa kuradi raisk

l2heb kolmas p2ev v2ga m6istlikku elu. n2dalavahetuse kirjeid ma ei s6anda siia yles visata, nii m6nigi isik sooviks minu surma seej2rel. aga t2na raisk, nii perses p2eva pole elus olnud veel.m6tlen, et olete kunagi kellegi kohta m6elnud, et ta kuradi ohmoon on ikka niiv6rd loll et enda rassi p2rast hakkab hale?- ma m6tlen et ikka t6esti loll, mitte niimoodi suu otsast visatuna. kurat, ma elasin t2na sellise kohutava situatsiooni l2bi, siiani k2ed v2risevad ja kahtlen ikka t2iem6istuslikkuse olemasolus.
Usun, et asja 2ra seletamiseks pean vast teid asjaga kurssi viima. nimelt ma olen t2na vast v6ibolla kolm tundi maganud, ja mitte eriti kvaliteetselt. kujutage ette k6ige hullemat naisolevust, v6imendage tema koledust umbes miljon korda, pange ta haisema hullemini kui m2danev tuvilaip ning s6itke ta n2ost veel m6ned korrad teerulliga yle. saategi naise, keda keegi vast p6rutada ei tahaks. mina tegin seda, unes, ja korduvalt ning v2ga andunult. hommikul 2rgates v2risesin veel pikalt yle keha ning kartsin voodis liigutada kui 2kki peaks see kohutav ambaal ikka veel l2heduses varitsema. Niisiis, v6ib etteruttavalt 6elda, et p2ev oli putsis. Minu ebaentusiasmi ei jaganud muidugi keegi, niisiis olin ainuke zombi kes m66da koridore loivas ja arglikult nurkade taguseid j2lgis. Pole siis ime, et mingid tavakodanikud, keda igap2evaselt kohtad ja muidu eriti oma lollusega silma ei paista, t2na mul pehmelt 6eldes korralikult kettasse s6itsid. kas saab olla midagi hullemat inimesest kellest k6ik siiralt usuvad, et ta on yks targemaid inimesi universumist, ja siis ei saa hakkama lihtlabase just juurde 6pitud asjaga, millega mina oma ylimalt perses ajudega kohe hakkama sain. Seejuures veel head n2gu teha.kuradi n2kkunikkuja. Raamatutarkus raisk valitseb maailma ja kedagi ei kotigi kas inimesed ka muidu m6tlevad v6i mitte.v2he j2i puudu, et joonlaud oleks tema vaimustavas n2okeses maandumisplatsi otsinud n2iteks silma n2ol. ma v6in olla vulgaarne ennastt2is j2tis aga ma v2hemalt yritan oma m6istusega asju ajada. raisk.

kui teeamv2list juttu r22kida, siis varsti v6ib siit hakata leidma ka v2ikseid reisikirjeldusi.kuna b2ndinduses tegev siis materjali on ja aega ka nii et tapab.kohtumiseni hetkeks.

1 comment:

Unknown said...

Mind hakkas täitsa huvitama, kes see on. Aga igatahes su väljendid lähevad aina paremaks koguaeg. Kurat, naera nii, et pisar silmas raisk.