Karma is a bitch. I'll Fuck her for breakfast.

Wednesday, April 20, 2011

Ruhnu day 1.

õujee..

ma ei kurda üldse. olen täielikus kultuuriŚokis praegu. kas teadsite et Ruhnus on asfalttee mis sai maha alles kaks aastat tagasi, ja et siin on isegi tänavavalgustus! mis sest et üks, aga ikkagi. mina ootasin vanu talumaju aga ees ootasid vene aja majakesed jne. ühesõnaga midagi väga muud kui oodata oskas oma arust. aga inimestest, kohalikud noored on väga väga lahedad, töötubades tulid kohe täiega kaasa tegema ja küsisid ja kõike muud, vägagi erinev oodatust samuti, sest tavaliselt ei kipu keegi küsima ega kaasa tegema väga, tavaliselt huvitavad muud asjad rohkem.
Niiet tänane päev on korras suhteliselt.

Ööbime härra Ruhnu kultuurimaja juhataja Nõu juures siis, väga uhkes majas. Oleks selline elamine kuskil mandril siis maksaks ilmselt kenasti, suht korras ja hunnik tube ja kahekorruseline, sama hästi kui tasuta saadud. siitkohalt soovitus endale suvemaja ruhnu osta igaühele kindlalt.Ja peale töötube sai ka saunas käidud, Nõu, Arnek, Mina ja siis kohalik Ruhnu härra Juku. pika jutuajamise peale tuli välja, et meil oli selle inimestehulgaga saunas esindatud Hiiumaa, Saaremaa, Muhu, Ruhnu ja Kihnu, niiet võib lugeda ajalooliseks saunaks selle ilmselt. Hetkel aga on kellaaeg 2 läbi keset ööd ja ma magama ära ilmselt. homsetes plaanides on siis Ruhnu parem tundmaõppimine, kohalike eluolude/vaatamisväärsuste tundmaõppimine ning töötoad õhtul. ei saa välistada ka Muhu Raadio otseülekannet Ruhnu saarelt.

igatahes, homseni!

No comments: