Karma is a bitch. I'll Fuck her for breakfast.

Wednesday, June 6, 2012

tsiviilelu mõnud...

Tervitused taaskord kõigile!!!
 olen vabastatud armeest lõpuks ja täie hooga uuesti blogi juures. õnneks on vahepeal omajagu kirjutisi kogunenud ning hakkan neid aegamööda üles viskama.

alustuseks üks hea luuletus mille kaitseväes mingi hetk avastasin kuskilt raamatust:D


ARMASTUSE NIMI
Jüri Kotšinev


Siis kui ma suren, ei saja vihma
tuuled ei puhu ja ei tule lund
kassid ei kräunu ja koer ei saa rihma
miski ei häiri mu lõputut und

Sõbrad ei kurvasta, sest neid ei ole
naised ei ohka ja mehed ei joo
päev pole ilus ja öö pole kole
lõppenud laulud ja otsas on lood

Päike ei paista, ei sära ka tähed
autod ei sõida ja hiljaks jääb rong
linnud ei situ siis minule pähe
tühjaks jääb ase ja tühjaks jääb kong

Kõik mis ma tegin jääb lõplikult siia
uuesti midagi ümber ei tee
kaasa ei saa mitte midagi viia
üksi siit lähme - on tähtis vaid see

siis, kui ma suren, siis...
----------------------------------------

nõndaks, ülejäänud siis minu üllitised, nii eesti kui inglise keeles:


(kuradile andnud käe
ma ju olen,
kas sa tõesti ei näe?)


tunneteist neist eemaldunud
musta varju varjus
sisutühi elusolend
tühja appi karjus

vastu kivist seina, südant
vastu krohvipaksu müüri ka
lendasid ta sõnad, mõtted
kogu pointless lüürika

pidas enast kõrgiks teistest
lausa ebajumalaks
kuid tühjas sisemuses hetkeks
 muutus valgus läbivaks


(järsku valgus, vaimu algus)


läbi seina sisse murtud
antud aega mõtlemiseks
läbi terasseina tuldud
arusaamaks, mõistmiseks

ja ükskõik kuidas teha
kuidas olla, mõelda, tunda
ikka midagi on valesti, sest
ei enam vana ennast oska tunda..

kohati on sein küll murtud
valgust näidatud kel vaja
kuid kohati on müürid paksud
minu keha, minu maja..

mõni tuba üüritud on väljavalituile
ülejäänud maja üüri maksan aga
kuradile endale...
-----------------------------------------




I´m broken inside...
feeling emptiness all alone
the world has changed beside
everything, but me..

broken mind and heart
soul breathing last breath
engaged through birthchart
what shows cold empty death

giving out everything
ending up with nothing
only pain through life
even whiskey cant heal

time changes like always
feeling trapped inside it
living lowlife, sex drugs rock'n'roll
doesnt help much only brief minutes.

I'm broken inside
because of you..


No comments: