Karma is a bitch. I'll Fuck her for breakfast.

Saturday, February 7, 2009

kesköised mõtted

ega jah, nagu praegu on, nii ka on. olen üsna tavaline.

kirjaneitsit ei saa minust

sest ma olen mees.

vahin lollilt kuvarit ja

õlle laual ees.

häbi on mul tunnistada,

et jälle keset ööd,

ma vahin lakke nagu ikka

ja ei tee üldse tööd.

sahin, undamine peas

ei ta ära lõppe.

arvuti mu parim sõber,

jäi kurja viirustõppe.

kahju aga nagu neitsit

ei must saa ka itimeest.

arvutist ma poleks uskund,

et sellist jama leian seest.

avasin ma kalli sõbra

kirurgilise võttega,

lõpetasin opi

süvateadusõppega.

kesköö tulemine ehk

ju aega võtta võib,

kõhtu täidab niivõrd kaua

vorst ja vedel leib.

nagu öeldud, olen mees.

ma muuta end ei saa,

tugitoolisportlane-

olen sündind selleks ma.

elu pole üldse raske,

kui võtad seda vabalt

ei üleliia pinguta ja

kõiges oled tabav. 

No comments: