Karma is a bitch. I'll Fuck her for breakfast.

Tuesday, February 3, 2009

(lastele keelatud)

kisub huvitavaks..(algselt mõeldud bändile laulusõnadeks, sellest siis temaatika;)

Millal läheb elekter??

 

millal läheb elekter??

voodilinad märgumas

kehad higiseks on läind

millal läheb elekter??

 

millal sooja ma saan??

alajahtunud taas

voodi ümber on käind

millal sooja ma saan??

 

miks jätsid sa mind??

laualt kadund on vaas

enam pole sind näind

miks jätsid sa mind??

 

millal läheb elekter??

et alata saaks

kord see tunnetemäng

millal läheb elekter??

 

milla tuled sa taas??

külasta mind korra veel

tee mul sooja teed

millal tuled sa taas??

 

Millal lähed sa ära??

ei ma jäädavalt taha

seda kisa ja kära.

millal lähed sa ära??

 

millal läheb elekter??

et viimast korda ma veel

saaksin juua su teed.

millal läheb elekter??



No comments: