Karma is a bitch. I'll Fuck her for breakfast.

Wednesday, February 25, 2009

töö, inimene- tööinimene

Alustaksin iseendast,

olen kahevahel.

On vastumeelt mul tööle minna-

olen laisk ja sõnaaher.

Mulje võin ju hetkel jätta,

et praegu tööd ma tahaks

aga vaba mehe elu-

kes küll seda paneks pahaks.

siiski...

Tuulehoog nii vaikselt lendleb,

kostub kõuekärgatus.

Hägust silmapiiri vaatlen,

kui äkki- kostub äratus!

ning...

Voodist hüppan kiirelt püsti,

peegli ette viib mind tõte.

Vaadates end sealt ma tunnen –

uus pole jutt, vaid uus on mõte.

Kuivõrd-

Ei näe inimest ma seal

vaid pulstund haiget looma.

Jälle pean ma rassima-

nii töötan ennast kooma!

ning...

Keskkond tööks ei ole hea

ja vaimu närib keha.

Kriisiaegse palga eest

ei viitsiks miskit teha...

Aga

ikka klanin end

ja astun uksest välja.

Unistused viiksin teoks,

kuid ülemus ei mõista nalja.

Niisiis-

jälle vannub alla

töötav keskklassi mees.

Vannub alla rahahimu

                                                                          ja iseenda ees.

No comments: