Karma is a bitch. I'll Fuck her for breakfast.

Monday, March 2, 2009

mõttelend kärbitud tiibadega-õline kajakas.

Kerge kibestus ning ununeb see jälle
kerge tunne, mis meenutab end mulle.
Süda kisub raskeks ja silma tekib kae
nagu nuga maos, sool silmas - ma ei näe.

Aga kui ma ei tunneks midagi,
kas oleksin siis halb?
Ehk ei teaks siis kedagi..
mõtteis haigutaks mul talv.

Haigeks teeb mind, neere lõhuvad nähtamatud väed.
Pea tulikuum, maks südamele ulatab käe.
Tonnist mullast olen raskem, nii ei ela kaua.
Olen raskem mullast, mis katab minu haua.

Olen valiku ees jälle nagu olin varem.
Ma pole muutunud, ma pole parem.
Aga õppind olen eelnevast ja nii
tean - saatus mind aitab siiski.

Aga kas pean tingimata tundma kõike,
milles mu elu teeb kõrvalpõike?
Ei tahaks tunda, kuid tundes tean,
et kõigest hoolimata on elada hea.

5 comments:

Lif said...

Beautiful :)

Muhk said...
This comment has been removed by the author.
Muhk said...

Ah, ja pean mainima seda ka, et Irma kui põline kajakatearmastaja tunneks kindlasti uhkust, et noored muhu loojad temast inspiratsiooni leiavad. Kahtlemata. (Y)

Robert said...

ei tohi Irmat maha teha:) ta on tore tegelikult...aga rääkima peaks küll. to Lif. : aitäh, üritan;)

Unknown said...

Pole paha. See on juba üsna mõttekas ridade seadmine:) Küll siiski jääb mõni koht arusaamatuks, aga ma olen loll ka nii et pohhui.