Karma is a bitch. I'll Fuck her for breakfast.

Tuesday, March 3, 2009

Küberneetiline viisaastakuplaan

nüüdsest hakkangi lolle ja mittemidagiütlevaid pealkirju panema:) igatahes asja juurde. nimelt, sorin läbi enda kõige vanemaid luulekatsetusi ja leian sealt midagi eriti masendavat, naljakat, haledat ja täielikku si**a. ühesõnaga, kes julgeb edasi lugeda siis nende jaoks panen järgnevalt parima jama üles. (tuletan veelkord meelde, et mul on häbi aga ma ei tunne seda)

Telefon

 

Sa ei väsi töötamast iial

Ma armastan sind kõigest rohkem

Ühest otsast sul kõne võin viia

Teisest august hääl, ma jubedalt kohkun.

 

Mis loom sa küll peaksid olema

Entsüklopeedias sinust kirjutatud pole

Ma tean, sa loom, mis elu teeb toreda

Puudud sa sealt sest oled suht kole.

----------------------------------------

Vanuri elu pole raske


Kolmanda korruse sõdurid

jalaga kastavad lilli

Klaassilmadega vanurid

loevad, mitu punast pilli

on tellitud vanadekoju.

--------------------------------

Talvemured

 

Lumehelbeke nii tasa

langeb minu aknale

tunnen haisu, nimeks pasa

tuleks minna kakale

 

Wc poole joostes

jõuan mõelda vaid

miks see pott on roostes

ja kuhu paber sai??

-----------------------------

Söök

 

Lähed alla mu kurgust

Sest põhjatust vaost

Kuid sisendad kurbust

Mis saab minu maost?

 

Ootan seda hetke

Kui seljast saan jope

Olen lõpetanud retke

Ja töötab maohape

 

Istun nüüd maha

Ühe maiuse luban

Söömine ju pole paha

Kui magu nagu tuba.

----------------------------

Nägemus.

 

Kas teadsid, et

sünnimärkidelt ei saa ennustada

ning kust ja vett

ei maksa kindlustada?

 

Sa meenuta endal

et kõik on kaduv

lõpuks taevasse lendad

ning õnne sa adud

 

Räägitakse et seal olla lõbus

kõik on rõõmsad ja õnnelikud

ja nii mõnigi veel on päris kõbus

kui kätte sa annad bensiini ja tikud

 

Siis saab taevaski põrgut

kõik on kuum ja imelik

Ning siis kõik taevas kardavad kõrgust

Ja enam pole miski nii taevalik!

-------------------------------------------

Mees, silmitseb üksluiselt pilvepiiri

Kangestus, temast väljub külmakiiri

Ta on vaikselt tuule käes

Kedagi ei sega, ta ei näe.

Ta laial õlal üks linnuke hale

On pesa ja peregi loonud endale

Sealt kuulda võib hädist kraaksumist

Seda uut lootust, mis ootab kustumist.

Kuid mees kõlgub, ammu näinud taevaust

Kahju temast, sellest poodust.

---------------------------------------

Lõbutüdruk

 

Olid kui mälestus, ingel mis naine

Tahtsid vaid mind, kuid kas sa ei näe

Et pole ma aegadest ammustest kaine

Ma pistan sul püksi oma külmunud käe

 

Sa soojendad seda, mis raha eest pead

Sa kuulad mind, kui käes mul pits

Sa kustutad lõbuga kõik minu vead

Kuid see on su töö, sa ajudeta lits.

--------------------------------------

Koomapauk

 

Need värvid mu ümber

on moodustand ringi.

ilmselt kadund mu ämber,

just viksisin kingi.

 

tahaks tagasi maailma,

kus oleksin sama Oskar,

kuid siis olen ilma...

sinust, mu armastus, puskar!

------------------------------------

Eesti Mees

 

Ta ei karda tuld ega vett

Ta armastab leiba ning mett

Ta ei karda rasket tööd

Kui vaja, veedab lakas ööd.

 

Ei karda metselajaid ta

Vaid neid hoopis armastab

Sest lauale ju kõlbavad

Kui lapsed süüa tahavad

 

Ta ei ole kellegi ori

Teeb tööd vaid enda hüvanguks

Ei karda raskusi tema turi

Ning avatud kõigile ta tareuks

 

Kuid kõigest rohkem armastab,

Sest süda tal suur ju sees,

Omaenda kodumaad.

Ta ju Eesti mees.

----------------------------------

Ekslen pimeduses, kusagil kaugel siit.

Ma veel otsin ennast, kuid ikkagi siit,

Võiksin seda teha kaugemal veel

Kuid ei võta, kustkohast?, minu meel.

Tunneli lõpus ei paista alati valgus

Ma tean, et see on lõpp ning mitte algus.

 

Tahaksin mõelda, olla ükskordki kaine

Kuid ei saa, ma olen liialt ebamaine.

Otsin juba päevi, kuid ja aastaid,

Kuid ikkagi ei midagi, vaid

Ainult selgus selles, et mul on need..

Need tunded kusagil sügaval sees,

Kuid neid vaid lihtsalt peidan.

 

Ma ei tahagi, et minust aru saadaks

Kuid tahan, et keegi teile teadmise saadaks

Et teaksite, ka teistel on tunded

Ning nad vaid välja ei näita neid.

 

Ma tean seda sest olen samasugune hübriid,

Midagi sellist, mis teistele tundub masinana.

Kuid ütlen, et mul on tunded nagu siid,

Mis on kallis, kuid lihtsalt veidi vana.

 

Ma olen vaid üks mutrike suures masinavärgis.

Seal kus kõiki juhib mees lipsuga särgis.

Ma ei tea kas see on hea,

Aga iga asi on seda niikaua, kui kestab,

Seda tean.

------------------------------------------------

sellega pean asja lukku panema, oleks vast veel aga viskas kergelt siibrisse nende lugemine. huvitavat värki ikka kokku aetud aegamisi:) aga jah, vabandan, kui mõni neist on ka enne siin olnud. pole viitsinud hakata läbi vaatama.

No comments: