Karma is a bitch. I'll Fuck her for breakfast.

Monday, March 23, 2009

tahaks näha, kui..

...keegi seda isiklikult võtab peale minu. ajan rihma vihaseks muidu:)

Küllap majandussurutised on jõudnud ka minuni

olen rahakriisis ja murede, kogu sita sees rinnuli

kaeban enda rasket elu kõigele kes tahavad kuulata

ei viitsi iseendasse vaadata, ennast ära ruunata.

piisab sellest kui saan kellegile endast rääkida

kuidas vihkan kedagi, vihkan nõmedust ja ida.

Häbi mul ka ei tohiks olla enam alles siiani

otsa sai see viimati, kui nägin enda kaksikuid- siiami.

Küllalt ringi olen tõmmanud, sellega ennast petan

mõtlen, et aitab mul jamasid unustada

 

Eluvaatelt olen positiivne siiski, ning üsna praktik

kogemustelt ehk mitte tugev, kuid siiski taktik.

lämmatavaid muresid ja probleeme ei võta miski

mis poleks minu elustiil, kas siis suits või viski.

kui keegi üritab mind muuta või siis kuhugi pöörata

võin seda teha ju küll, kui pärast saan edasi hoorata.

elupõletajast suli, joodik ja kaltsakas, rohmakas

enam ei põe ma midagi peale igikestva pohmaka.

ei ütleks, et kogu see maine asjandus mind köidaks

kuid samas tean, et mille enamaga ma iseennast võidaks.

olen loodud nii, et tegema pean seda mida tahan, ei enamat

pole minu jaoks mustast ähmasest arusaamatusest kenamat.

või vähemalt nii mulle tundub ikka veel

probleemide kuhjudes alati vääratab mu keel.

 

aga siiski ma võin ju olla lohh, kuid

ütlen ikka, et suht kõigest on mul pohhui.

No comments: