Karma is a bitch. I'll Fuck her for breakfast.

Thursday, May 14, 2009

jätkuvalt kaebliku mulla teemadel.

Hauakaevaja

Kui raudus käsi 
kammitsetud labidavarrest.
Köhatus, 
suure kogu hääl kostub kui tõrrest.
Huvitav, miks alati 
ta ümber kõik raagus on puud,
taevas on tume 
ja kõikjal vedelevad luud.
Ehk on see vaid mu fantaasia?

Labida kõla kui raksatus 
vastu kivisegust mulda.
Abivalmis härra avitab neid, 
kel iial järgi ei tulda.
Kalgi näoga teeb tööd, 
ei tuigata ükski veresoon,
härra mõistab tegevust, 
higist nõretamas koon.
Ehk on see vaid mu fantaasia?

Tunne, tast õhkub kurjust 
kui põhjatust süvikust.
Ei  eales saa üle ta kalgi hinge
ebalevast tühikust.
Lõppeks, labi nurka,
 sõõm vänge sigaret
Seab minekule hämar kogu, 
jõuan mõelda, et
Ehk on see vaid mu fantaasia?

Nüüd surivoodil meenutades 
seda õõvastavat seika.
Nõen möödumas sama meest 
enda kambriaknast.
Tuleb hetkeks taas meelde mul elu, 
läinud, võika.
Ja toaesisel ägab musta lindi all lipumast.

Mind sõbrad sängitamas mulda nüüd.
Sama mees taamalt on naeratamas mulle.
Mu kustund huultelt üle libiseb tal' hüüd
"Aitäh kestva tubli töö eest sulle!"
Selleks, et teistel oleks, kus rahus puhata...

No comments: