Karma is a bitch. I'll Fuck her for breakfast.

Monday, November 24, 2008

arvan, et eks igaüks ole mõelnud milline oleks maailm siis, kui teda poleks sündinud. nii minagi ja jõudsin järeldusele, et vahet pole, midagi ei muuda see niikuinii ja parem olla sellega rahul. 


Olen vahel mõelnud,kui mind olemas ei oleks.

Milline maailm siis küll võibolla oleks.

Kas praegustel sõpradelgi oleks selline elu?

Kas oleks piisavalt palju seda praegustki melu?

Kuidas rohi lõhnaks ja puud kohiseksid siis,

usun , et pisut teine oleks nende nukker viis.

ei tea, kuis inimloom siis välja võiks näha,

ei tea tõesti, ja sinna pole ka midagi teha.

kuivõrd vaagida võin selle üle , mis oleks nii

kui kõik oleks minu pärast alatiseks teisiti.

 

Ei mõtle ma, et oleneb see siiski ainult minust,

nii võin ma ka öelda, kui mõtlen ma sinust.

Kõik see mis praegu maailmas on olemas,

eks loodud ikka selleks, et hea tulevik on tulemas.

Ega alatiseks polegi seda, tulevik mõne jaoks tume.

nii mõnigi võib vaid viivu pärast kaotada jume,

aga tea, muutub kõik siis, kui lõpuks sured.

nii minagi, nii kõik teised olendid hetkel kes olemas,

pole meelt heita mõtet, uus põlvkond, kui meie suremas.

No comments: