Karma is a bitch. I'll Fuck her for breakfast.

Sunday, April 27, 2008

Eestimaa!

miks mitte alustada kõige ilusamast ja kallimast..

Eestimaa

Uduloor on katmas kiviaia tagust põldu
Videvikuvalguses seisan ja kehitan õlgu
Kas pole see üks kaunemaid asju,
Mida eales olen näinud?
Kas pole see siis üks kauneim koht,
Kus eales olen käinud?

Endamisi mõtlen ja tunnen südames rahu.
Ilusamat loodust kusagil ma näinud pole.
Ma tunnen, olen siia loodud ja pole sellest kahju.
Ma tean, mu eestimaa, armsamat Sinust ei ole.

Kui jalutan aasal, eemal tume metsapiir.
Siis tunnen, et õige koht minu jaoks on siin.
Ma võin tunde lebada, ja mõelda.
Ning vaikida, sest ei taha midagi öelda.

Ma ei taha rääkida,sest muidu rikun Sinu ilu.
Tahan vaikida, sest mu mõtteid oskad lugeda.
Vaikuses oleme üks, siis pole minul vilu.
Minu isamaa, võtan kõik, mis pakud mulle Sa.

No comments: